"Ό,τι αγκαλιάζω δυνατά, μου φαίνεται πως το πνίγω.."

Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

η φωτΟγραφία είναι από εκείνη την μέρα ...


-θα 'φευγες μαζί μου μέχρι το τέλος του κόσμου?
-Ναι ! Παντού θα σε ακολουθούσα .

ΓΙΑ ΣΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑ

*θέλω μια νύχτα να χορέψω μαζί σου κάτω από  τ ‘αστέρια

& να ακούμε το αγαπημένο μας τραγούδι στις ακτές μιας θάλασσας.

Να κοιτάξουμε τα αστέρια.

Ξέρεις πως και τα αστέρια πεθαίνουν ???

Να με φιλήσεις στα μάτια και να μάθω τον κόσμο μαζί σου. 

Σταματά η καρδιά μου όταν λες όσα νιώθεις.

Να κολυμπήσουμε μαζί . (στα ρηχά & στα βαθιά)

κολυμπάω και, ναι ρε, φοβάμαι
και ας γίνονται θάλασσες από δάκρυα καμιά φορά…
εγώ είμαι εδώ/να αντέχω/να υπομένω
&
Everthing is blue !!


**δεν ξέρω για το αύριο αλλά σήμερα 14/8/10 είμαι τόσοοοοοο ευτυχισμένη …

Τώρα θυμήθηκα πως κάποιος μου είπε πως τα αισθήματα δεν λέγονται και κυρίως δεν γράφονται …. Χαχα … κοίτα παραπάνω ΟΛΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ & να ξέρεις  ΟΛΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ.
(άλλο αν είσαι δειλός….)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου